Monday, February 9, 2009

Trukkok 1. megegyszer, fotokkal rendesen...

Elso trukk: A fuggoleges vezersik tetejet 15mm-re levagtam es szaliranyu balsabol kivagtam ugyanazt. Veletlenul 3mm-es lap helyett a 1.5mm-esbol vagtam. Szoval kettot vagtam es osszeragasztottam enyvvel. Ezt majd raragasztom a levagott helyere hogy merevitse es csokkentse a vetemedesi hajlamot, ahogy Zoli tanacsolta.


Masodik trukk: A torzs hajtasanal korabban gondok voltak. Kemeny volt a balsa es ugy ereztem hogy el fog torni ezert kellett enyvezni. Ez elkerulheto ha puha balsat veszek. hmmm... Nekem mindegyik puha. Zoli azt javasolta hogy tartsam a feny fele es keruljem azokat a lapokat amelyikben hosszanti sotet csikok vannak. Nem az erezet hanem annal vastagabb, kb 1-2 cm szelesek. Szoval lampa ele tartottam es megneztem hogy mi van itthon. Ha jol latom akkor a felso az rossz minosegu, kemeny.


Ez, habar vekonyabb de latszolag egyenletesebbnek nez ki. Ez gondolom puha balsa.







Felragasztottam egy 3mm vastag csikot a szarny kilepo elere es a szarnyveget kivagtam az eddigi legvastagabb lapbol ami itthon volt 9.5mm-es. Sajnos nem eleg magas a szarny legmagasabb pontjan ugyhogy oda majd vekony lapokat ragasztok es osszecsiszolom oket. Majd legkozelebb lefotozom hogy erthetobb legyen hogy mirol is beszelek.

No comments:

Sanwa, Hitec, Futaba, Model Flight, E-Flite, Spektrum, JR, Servo, RC , 2.4GHz, P51 Mustang, Yak54, Red Arrow, Cessna