Friday, February 13, 2009

Kuzdok...

Kifurtam a bordakat es beledugtam a 2mm-es rezcsovet amibe majd bele dugom az acel drotot ami majd a csurolapatokat mozgatja. Kicsit elszurtam, mert a drotot azutan kell meghajlitani miutan belefuztem. Ami csak azert nehez mert acel drot es satuba kene fogni. Eleg nehez rajta fogast talalni a bordak kozott. Majd elmeselem hogy ment.

Itt mar latszanak a csuro lapatok is. Ezt a 9.5mm-es lapbol vagtam ki majd a tetejen es az oldalan huztam egy-egy hosszanti vonalat.

Aztan ennek a menten a kessel levagtam a sarkat. Ezutan majd csak gombolyure kell csiszolni.



Aztan a magassagi kormany is akadt mert a zsaner nem volt parhuzamos az elevel. Raadasul amikor kifurtam a 3mm vastag lapatokat hogy beledugjam az osszekoto drotot kiszakad a kulseje. Szoval lebontottam es ket 1.5mm-es lap koze szoritottam a zsanerokat es az osszekoto aceldrotot. Majd meglatjuk mennyire lesz egyenetlen.



No comments:

Sanwa, Hitec, Futaba, Model Flight, E-Flite, Spektrum, JR, Servo, RC , 2.4GHz, P51 Mustang, Yak54, Red Arrow, Cessna