Saturday, February 7, 2009

Alakul...

A 1.5mm-es balsa eleg kemenynek bizonyult es nem akart ivbe hajolni. Szoval enyvvel bekentem mindket oldalt es par perc mulva mar hajlott is szepen. Behajtottam megragasztottam es meggumiztam.
Aztan jott a magassagi kormany zsanerozasa. Szikevel kis rest vagtam a szarnyba es beleraktam a zsanerokat. Eleg negy vagast kell csinalni kulonben szettorik amint szoritom bele. Jobb oldalon ki is fordult a zsaner es szepen kiszakitotta a helyet.
Vagtam a szarny elejere egy 6mm magas csikot a 1.5mm-es lapbol es raragasztottam.


Mas nem volt. A Zoli kuldott jo nehany emailt trukkokrol hogy mit es hogyan kell csinalni. Szoval majd jon az is. Kitartas.

No comments:

Sanwa, Hitec, Futaba, Model Flight, E-Flite, Spektrum, JR, Servo, RC , 2.4GHz, P51 Mustang, Yak54, Red Arrow, Cessna