Thursday, January 29, 2009

Keszul a szarny...

Itt errefele a 1.5mm-es balsa lapok 10cmx90cm-es lapokban jonnek ezert ket lapot osszeragasztottam az elenel fogva.

Osszeillesztettem es masking tape-pel (A festesnel ezzel ragasztjak le a szegelyeket, ezt sem hasznaltam otthon) osszeragasztottam.

Aztan megforditottam es felbehajtottam. A resbe belefolyattam a ragasztot es visszacsuktam, majd a folosleges ragasztot letoroltem es leragasztottam a kek ragaccsal ezt is. A tetejere raktam egy deszkat meg egy satut a deszkara hogy ne gorbuljon meg ahogy szarad.

Johetnek a bordak. Merevitesnek a hurkapalcahoz hasonlo anyagu csak szogletes 3mm vastag lecet hasznalok. Ennek a helyet bevagtam a bordakba. Eltolassal csinaltam mert az utolso borda nem lett volna eleg vastag.


Ezutan raragasztottam az also merevitot majd a bordakat. Kicsit hagytam szaradni es aztan beragasztottam a felso merevitot is. A legnagyobb bordat kicsit befele dontottem mert a szarny vegek kb 1 fokkal magasabban lesznek majd. A bordak elejet ahol az also gorbulet kezdodik nem ragasztottam fel, azt majd kulon ragasztom es szoritom ra az alapra.


Legkozelebb a masik szarny kovetkezik. Majd jovok.

Hulye reklamok mindenfele baromsagot mutatnak es nem amit kell. Itt van nehany segitseg:
Sanwa, Hitec, Futaba, Model Flight, E-Flite, Spektrum, JR, Servo, RC , 2.4GHz, P51 Mustang, Yak54, Red Arrow, Cessna.

No comments:

Sanwa, Hitec, Futaba, Model Flight, E-Flite, Spektrum, JR, Servo, RC , 2.4GHz, P51 Mustang, Yak54, Red Arrow, Cessna